15

Η έμπνευσή μας

Στο Παιχνιδαγωγείο συνδυάζουμε την εμπειρία μας με βασικές παιδαγωγικές αξίες, με διεθνείς παιδαγωγικές προσεγγίσεις και τη σύγχρονη έρευνα, ώστε να εξελισσόμαστε διαρκώς, παραμένοντας γειωμένοι στην παρούσα εκπαιδευτική πραγματικότητα.

Από τον Πλάτωνα έως την Μαρία Μοντεσσόρι και τον Peter Gray, παιδαγωγοί, φιλόσοφοι και θεωρητικοί οραματίζονται και περιγράφουν τον ρόλο της εκπαίδευσης στην ανάπτυξη του ατόμου και της κοινωνίας. Νά μερικοί από αυτούς που μας εμπνέουν:

Από τη Ν. Ζηλανδία έως τη Δανία και τον Καναδά, εφαρμόζονται καινοτόμες διδακτικές πρακτικές, διαμορφώνονται παιδαγωγικές προσεγγίσεις και εξελίσσονται εκπαιδευτικά συστήματα. Γνώρισε κάποιες χώρες που επηρεάζουν τον τρόπο δουλειάς μας:

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ

Σχολεία της Φύσης/ του Δάσους: Τα παιδιά παίζουν και οδηγούν τη δράση στη φύση
16
Σχολεία στο Reggio Emilia: τα παιδιά ακούγονται ακόμα και όταν δε μιλούν
???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????î????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Αυστραλία: μια ολιστική προσέγγιση στη Φυσική Αγωγή
18
UNESCO και ΟΑΣΑ: Δεξιότητες του 21ου Αιώνα
19
Δημοτικά Σχολεία στη Φιλανδία: χρόνος για παιχνίδι και ξεκούραση
17
Ν. Ζηλανδία: η οικογένεια και η κοινότητα μέρος του «υφαντού» του σχολείου
paixnidagogio076

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΘΕΩΡΙΕΣ

Ken Robinson: τα παραδοσιακά σχολεία σκοτώνουν τη δημιουργικότητα
20
Lev Vygotsky: η ζώνη επικείμενης ανάπτυξης και η σημασία της αλληλεπίδρασης στη μάθηση
21
Jerome Bruner: οι μαθητές να ανακαλύπτουν την γνώση μέσω του πειραματισμού και της πρακτικής
22
John Dewey: οι μαθητές πρέπει να βρίσκονται στο επίκεντρο και να μαθαίνουν βιωματικά
23
Urie Bronfenbrenner: η ανάπτυξη των παιδιών μέσα από ένα σύστημα σχέσεων που περιλαμβάνει το παιδί, την οικογένεια και την κοινότητα.
24
Peter Gray: το παιχνίδι αποτελεί εξελικτική ανάγκη των παιδιών
25